Tolkendiensten
Luba-Kasai (ook Luba-Lulua genoemd of in de eigen taal Tshiluba of Cilubà) is een Bantoetaal die voorkomt in de Democratische Republiek Congo.
Het is daar ook een officiële taal, gebruikt in het onderwijs.
Tshiluba vertalen
Vertalen is niet hetzelfde als tolken. Bij vertalen gaat het om geschreven taal en tolken om gesproken taal. Heeft u een vertaling Tshiluba nodig, bijvoorbeeld voor een arbeidscontract, veiligheidsvoorschriften of een brochure? Neem dan contact op met onze partner Presence
Waarom Global Talk?
24 uur per dag, 7 dagen per week
Tolk nodig?
-
Hoe kan ik online tolkendiensten aanvragen?
Dat kan via Tasnet – het online portal van Global Talk. Is uw organisatie al klant, maar heeft u nog geen account? Laat hier uw gegevens achter, dan maken we een account voor u aan.
-
Hoe werkt de tolkentelefoon?
Bel met 078 – 483 493 en kies optie 1 in het keuzemenu. Na het doorgeven van de taal en verwachte gespreksduur wordt u door één van onze medewerkers doorverbonden met een beschikbare tolk.
of:
Log in op uw tasnet-account en selecteer bij het soort tolkdienst: Nu telefonisch (adhoc). Vul de gevraagde gegevens in en kies aanvraag indienen. U krijgt via tasnet een telefoonnummer aangeboden dat gekoppeld staat aan uw ad hoc aanvraag. Let op: Dit is een Nederlands telefoonnummer, voor internationaal bellen kunnen er eventueel kosten in rekening worden gebracht door uw provider. Heeft u nog geen tasnet of wilt u meer informatie, stuur een e-mail naar customerservice@globaltalk.nl.
-
Hoe werkt het aanvragen van een telefonische tolkdienst?
Bel met 078 483 493 en kies optie 2 in het keuzemenu. Eén van onze medewerkers zal u verder helpen met het inplannen van uw tolkdienst.
of:
Log in op uw tasnet account en selecteer bij het soort tolkdienst Telefonische tolkdienst (reservering). Vul de gevraagde gegevens in en kies aanvraag indienen. Heeft u nog geen tasnet of wilt u meer informatie, stuur een mailtje naar info@globaltalk.nl.
Na elke reservering ontvangt u een referentienummer. Voor alle reserveringen geldt dat u deze maximaal 60 minuten voor aanvang van het gesprek kan aanvragen. U ontvangt van ons een aanvraagbevestiging per mail. Wanneer de aanvraag is bevestigd door een tolk krijgt u een bevestigingsmail. Heeft u geen bevestigingsmail, dan is de dienst nog niet gepland!
Bij aanvragen op korte termijn en in veel voorkomende talen adviseren wij om ad hoc in te bellen.
-
Ik heb een dienst aangevraagd. Hoe gaat het nu verder?
Bij uw aanvraag heeft u van ons een referentienummer ontvangen. Deze staat ook in de ontvangen mails. Bewaar dit referentienummer.
Bel met +32 (0)78 483 493 en kies optie 1 in het keuzemenu. Kies vervolgens nog een keer optie 1.
Toets de laatste 4 cijfers van uw referentienummer in en sluit af met een #.
U wordt doorverbonden met de gereserveerde tolk.
-
Staat uw vraag er niet bij?
Neem contact met ons op via het contactformulier.