Tolk Ga
Tolk Ga nodig? Hiervoor kunt u gebruikmaken van onze verschillende tolkendiensten.
Tolk Ga nodig? Hiervoor kunt u gebruikmaken van onze verschillende tolkendiensten.
Met onze tolkentelefoon heeft u direct een tolk Ga aan de lijn. Is non-verbale communicatie van belang? Dan helpt een videotolk Ga u hierbij. Ook kunt u een tolk Ga inschakelen voor uw conference call.
Door gebruik te maken van een tolk haalt u de taalbarrière weg tussen de Nederlandse en de taal Ga. Zo communiceert u op een duidelijke manier met elkaar, zonder misverstanden. Onze tolken nemen taalproblemen weg, onder andere in ziekenhuizen, asielzoekerscentra en rechtbanken. Understanding is everything.
In Ghana spreken ze Ga, en van zo’n 600.000 mensen is het de moedertaal. De taal wordt, niet geheel verrassend, gesproken door het volk Ga. Ga is onderdeel van de Kwa-taalfamilie, die in totaal zo’n 20 miljoen sprekers heeft. Er zijn verschillende Kwa-talen, en Ga is er dus één van. Hoewel redelijk wat mensen in Ghana ‘Ga’ spreken, is het geen officiële taal. De enige officiële taal in Ghana is het Engels.
Ook een tolk nodig die een andere taal spreekt? Bij Global Talk hebben we 1700 goed opgeleide en zeer ervaren tolken in dienst die samen zo’n 200 talen spreken. Op onze talenpagina ziet u een overzicht van alle talen waarvoor wij tolken leveren.
Heeft u een schriftelijke vertaling nodig van Nederlands naar Ga of vice versa? Bijvoorbeeld voor een arbeidscontract, veiligheidsvoorschrift of brochure? Neem dan contact op met onze partner Presence.
24 uur per dag, 7 dagen per week
Dat kan via Tasnet – het online portal van Global Talk. Is uw organisatie al klant, maar heeft u nog geen account? Laat hier uw gegevens achter, dan maken we een account voor u aan.
Bel met 078 – 483 493 en kies optie 1 in het keuzemenu. Na het doorgeven van de taal en verwachte gespreksduur wordt u door één van onze medewerkers doorverbonden met een beschikbare tolk.
of:
Log in op uw tasnet-account en selecteer bij het soort tolkdienst: Nu telefonisch (adhoc). Vul de gevraagde gegevens in en kies aanvraag indienen. U krijgt via tasnet een telefoonnummer aangeboden dat gekoppeld staat aan uw ad hoc aanvraag. Let op: Dit is een Nederlands telefoonnummer, voor internationaal bellen kunnen er eventueel kosten in rekening worden gebracht door uw provider. Heeft u nog geen tasnet of wilt u meer informatie, stuur een e-mail naar customerservice@globaltalk.nl.
Bel met 078 483 493 en kies optie 2 in het keuzemenu. Eén van onze medewerkers zal u verder helpen met het inplannen van uw tolkdienst.
of:
Log in op uw tasnet account en selecteer bij het soort tolkdienst Telefonische tolkdienst (reservering). Vul de gevraagde gegevens in en kies aanvraag indienen. Heeft u nog geen tasnet of wilt u meer informatie, stuur een mailtje naar info@globaltalk.nl.
Na elke reservering ontvangt u een referentienummer. Voor alle reserveringen geldt dat u deze maximaal 60 minuten voor aanvang van het gesprek kan aanvragen. U ontvangt van ons een aanvraagbevestiging per mail. Wanneer de aanvraag is bevestigd door een tolk krijgt u een bevestigingsmail. Heeft u geen bevestigingsmail, dan is de dienst nog niet gepland!
Bij aanvragen op korte termijn en in veel voorkomende talen adviseren wij om ad hoc in te bellen.
Bij uw aanvraag heeft u van ons een referentienummer ontvangen. Deze staat ook in de ontvangen mails. Bewaar dit referentienummer.
Bel met +32 (0)78 483 493 en kies optie 1 in het keuzemenu. Kies vervolgens nog een keer optie 1.
Toets de laatste 4 cijfers van uw referentienummer in en sluit af met een #.
U wordt doorverbonden met de gereserveerde tolk.
Neem contact met ons op via het contactformulier.