Tolkendiensten
Eritrea, officieel de Staat Eritrea, is een land in het oosten van Afrika. Het grenst in het noordwesten aan Soedan, in het zuiden aan Ethiopië, in het zuidoosten aan Djibouti en in het oosten en noordoosten aan de Rode Zee.
Het is enkele decennia een provincie van Ethiopië geweest. Sinds 1991 is het land onafhankelijk en in 1993 werd het bij de VN als onafhankelijk land erkend. Onder andere omdat het Ethiopië van de Rode Zee afsnijdt, blijven de spanningen tussen beide landen voortduren.
Religie
In Eritrea zijn de twee overheersende godsdiensten het christendom en de islam. Ongeveer 50% van de bevolking is christen, verdeeld over de Eritrees-orthodoxe Kerk, de lokale Oriëntaals-orthodoxe Kerk en diverse kleinere groeperingen zoals rooms-katholieken, protestanten en aanhangers van andere kerken. Ongeveer 50% van de bevolking is moslim, voornamelijk soennieten.
Meer over Eritrea
Tolk Tigrinja nodig?
-
Hoe werkt de tolkentelefoon?
Bel met 078 – 483 493 en kies optie 1 in het keuzemenu. Na het doorgeven van de taal en verwachte gespreksduur wordt u door één van onze medewerkers doorverbonden met een beschikbare tolk.
of:
Log in op uw tasnet-account en selecteer bij het soort tolkdienst: Nu telefonisch (adhoc). Vul de gevraagde gegevens in en kies aanvraag indienen. U krijgt via tasnet een telefoonnummer aangeboden dat gekoppeld staat aan uw ad hoc aanvraag. Let op: Dit is een Nederlands telefoonnummer, voor internationaal bellen kunnen er eventueel kosten in rekening worden gebracht door uw provider. Heeft u nog geen tasnet of wilt u meer informatie, stuur een e-mail naar customerservice@globaltalk.nl.
-
Wat is het verschil tussen een tolk en een vertaler?
Een tolk is iemand die luistert naar een spreker en de boodschap mondeling vertaalt voor degene die de oorspronkelijke taal niet (goed) begrijpt.
Een vertaler is iemand die een geschreven tekst schriftelijk overbrengt naar een andere taal. -
Hoe werkt het aanvragen van een telefonische tolkdienst?
Bel met 078 483 493 en kies optie 2 in het keuzemenu. Eén van onze medewerkers zal u verder helpen met het inplannen van uw tolkdienst.
of:
Log in op uw tasnet account en selecteer bij het soort tolkdienst Telefonische tolkdienst (reservering). Vul de gevraagde gegevens in en kies aanvraag indienen. Heeft u nog geen tasnet of wilt u meer informatie, stuur een mailtje naar info@globaltalk.nl.
Na elke reservering ontvangt u een referentienummer. Voor alle reserveringen geldt dat u deze maximaal 60 minuten voor aanvang van het gesprek kan aanvragen. U ontvangt van ons een aanvraagbevestiging per mail. Wanneer de aanvraag is bevestigd door een tolk krijgt u een bevestigingsmail. Heeft u geen bevestigingsmail, dan is de dienst nog niet gepland!
Bij aanvragen op korte termijn en in veel voorkomende talen adviseren wij om ad hoc in te bellen.
-
Staat uw vraag er niet bij?
Neem contact met ons op via het contactformulier.