Tolkendiensten
Australië, officieel het Gemenebest Australië, is een land op het zuidelijk halfrond bestaande uit het Australische vasteland en een groot aantal eilanden in de Indische en Grote Oceaan, waarvan Tasmanië het grootste is.
Australië ligt ten noordwesten van Nieuw-Zeeland en ten zuiden van Indonesië, Oost-Timor en Papoea-Nieuw-Guinea. Het land heeft een oppervlakte van 7.692.000 km² en is daarmee het op vijf na grootste land ter wereld naar oppervlakte. Van de circa 23 miljoen inwoners woont het grootste deel in en nabij de grote steden, zoals Sydney, Melbourne, Brisbane, Perth en Adelaide. De hoofdstad is Canberra.
Religie
52,1% christelijk, 2,6% islamitisch, 2,4% boeddhistisch, 1,9% hindoeïstisch
Meer over Australië
Tolk Engels nodig?
-
Hoe werkt de tolkentelefoon?
Bel met 078 – 483 493 en kies optie 1 in het keuzemenu. Na het doorgeven van de taal en verwachte gespreksduur wordt u door één van onze medewerkers doorverbonden met een beschikbare tolk.
of:
Log in op uw tasnet-account en selecteer bij het soort tolkdienst: Nu telefonisch (adhoc). Vul de gevraagde gegevens in en kies aanvraag indienen. U krijgt via tasnet een telefoonnummer aangeboden dat gekoppeld staat aan uw ad hoc aanvraag. Let op: Dit is een Nederlands telefoonnummer, voor internationaal bellen kunnen er eventueel kosten in rekening worden gebracht door uw provider. Heeft u nog geen tasnet of wilt u meer informatie, stuur een e-mail naar customerservice@globaltalk.nl.
-
Wat is het verschil tussen een tolk en een vertaler?
Een tolk is iemand die luistert naar een spreker en de boodschap mondeling vertaalt voor degene die de oorspronkelijke taal niet (goed) begrijpt.
Een vertaler is iemand die een geschreven tekst schriftelijk overbrengt naar een andere taal. -
Hoe werkt het aanvragen van een telefonische tolkdienst?
Bel met 078 483 493 en kies optie 2 in het keuzemenu. Eén van onze medewerkers zal u verder helpen met het inplannen van uw tolkdienst.
of:
Log in op uw tasnet account en selecteer bij het soort tolkdienst Telefonische tolkdienst (reservering). Vul de gevraagde gegevens in en kies aanvraag indienen. Heeft u nog geen tasnet of wilt u meer informatie, stuur een mailtje naar info@globaltalk.nl.
Na elke reservering ontvangt u een referentienummer. Voor alle reserveringen geldt dat u deze maximaal 60 minuten voor aanvang van het gesprek kan aanvragen. U ontvangt van ons een aanvraagbevestiging per mail. Wanneer de aanvraag is bevestigd door een tolk krijgt u een bevestigingsmail. Heeft u geen bevestigingsmail, dan is de dienst nog niet gepland!
Bij aanvragen op korte termijn en in veel voorkomende talen adviseren wij om ad hoc in te bellen.
-
In welke talen kan ik een tolk reserveren?
Wij hebben tolken in ruim 200 talen. Kijk hier voor een overzicht.
-
Staat uw vraag er niet bij?
Neem contact met ons op via het contactformulier.